Co je to za blog?

10.07.2017

Jednoho krásného dne (asi před týdnem) jsem se rozhodl, že začnu sepisovat různá know-how o stylu, který u nás není zase tak známý - totiž o Barbershopu. O existenci stylu jsem se poprvé dozvěděl asi před 5 lety a na nějakou dobu jsem toto vědění dal k ledu. A pak přišlo osudné shlédnutí 1. dílu páté série seriálu Simsonovi, kde Homer vystupuje jako člen vokálního barbershopového kvarteteta The Be Sharps (do češtiny přeloženo jako Břitníci, nobo v jiné epizodě jako Béčka :). Zazněla tam totiž ne zcela klasická, zato chytlavá barbershopová skladba Baby on Board. A tak jsem se začal o styl zajímat více. Po prozkoumání wikin a dalších webů na styl zaměřených jsem začal hledat, kde si mohu takový barbershopový kvartet poslechnout naživo. Byl jsem však zklamán, neboť na české scéně v tu dobu nebylo nic známého (o prvním novodobém českém barbershopu napíšu někdy později). A tak jsem oslovil tři další lidi v našem sboru, zda by si nezazpívali dva barbershopové kousky jako vsuvku do sborového koncertu. I tak se stalo. Trénovali jsme pár zkoušek před vystoupením a protože styl má několik úskalí a nejde ho jen tak natrénovat za pár týdnů, ne zcela se nám povedl :) Nicméně nás to neodradilo a pokračovali jsme ve trénování a zkoumání. Moje poznatky tak budu přidávat do tohoto blogu.

© 2017-2019 Sing Barbershop
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky